با سلام:

به دلیل درخواست تعدادی از کاربران محترم راجب مسئله انزال زودرس و نگرانی حاصل از آن، ما بر آن شدیم تا به تعدادی از سؤالات این عزیزان پاسخ دهیم.

دکتر علی سلطانی مجد در پایگاه اطلاع‌رسانی تنظیم خانواده نوشت: انزال زودرس یا زود انزالی یکی از شایع‌ترین اختلالاتی است که مردان به آن دچارمی‌شوند، اما در مواردی انزال زودرس به‌عنوان یک اختلال نمی‌باشد و حتی طبیعی نیز خواهد بود.

 
لازم است فرد شرح کاملی از وضعیت خود ارائه دهد تا بررسی شود آیا اولاً انزال زودرس وی غیرطبیعی و اختلال است یا اینکه طبیعی است ، همچنین مشخص شود عامل سایکولوژیک در آن مؤثر استیا فیزیولوژیک که معمولاً اکثر مواقع در مشاوره‌ها مشخص‌شده همان عامل روانی ) سایکولوژیک ) در انزال زودرس نقش داشته است.

 

 

برای مشاهده متن کامل به ادامه مطالب تشریف بیاورید...

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب

فـکــرش را بکنید که نیرویی داشتید که می‌توانستید هرکسی را که می‌خواستید متقاعد به انجام کارهای دلـخواهتان می‌کردید. غیرممکن به نظر می‌آید؟ باید بگویم آن‌قدرها هم که فکـر می‌کنید سخت نیسـت. افـراد زیـــادی مثل رهبران یا فروشندگان با همین نیرو امـوراتـشان را می‌گذرانند. مـتـدهـایـشـان بــسیــار سرراست است.

وقتی قدرت این را ندارید که به دیگران حکم کنید و دستور بدهید، می‌توانید برای انجام این کار از راه‌های روان‌شناختی زیرکانه‌ای استفاده کنید. البته نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق و کمی سیاست دارید. در این مقاله می‌خواهیم راه‌هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نظر دیگران را تغییر دهید.

 

برای مشاهده متن کامل به ادامه مطالب تشریف بیاورید...


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 17 ارديبهشت 1394برچسب:روشهای متقاعد کردن دیگران,تاثیرگذاری,تسلط بر دیگران,جذب دیگران, | 23:53 | نويسنده : *Lotfi* |

بسمه تعالی

با سلام و آرزوی سلامتی و تعالی روز افزون

سوالات را به صورت بازجویانه نپرسید.می توانید اول نظر خودتان را بگویید و بعد به طرف مقابل بگویید شما چطور؟بهتر است اول به معرفی خودتان بپردازید و منتظر معرفی طرف مقابل باشد.

بعد از مطالعه ی تمام موارد و پیدا کردن دیدگاه و نظر شخصی در خصوص هر مورد ، لازم است با طرف مقابل خود به گفتگو نشسته و ضمن مطرح کردن دیدگاه خود و شنیدن دیدگاه های او ، به توافق های سالمی در خصوص هر مورد برسند .

تا آنجا که امکان دارد و شرایط شخصی و اجتماعی طرفین اجازه می دهد ، لازم است که در خصوص اکثریت مطالب گفتگو شود .

توصیه می شود که حتماً این جزوه چندین بار مطالعه گردد و در صورت امکان پاسخ ها و دیدگاه های شخصی برای مرور مجدد توسط خود فرد و انجام اصلاحات لازم ثبت گردد .

 

 

برای مشاهده متن کامل به ادامه مطالب تشریف بیاورید...


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394برچسب:آشنایی قبل از ازدواج,سوالات دوران نامزدی,نامزدی,زمان نامزدی,راهنمای ازدواج, | 20:19 | نويسنده : *Lotfi* |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.
?

  • مقاله سهران